Σάββατο 14 Μαρτίου 2009

Εξυπηρέτηση Πολιτών

Μέχρι σήμερα οι πολίτες για οποιοδήποτε πιστοποιητικό ληξιαρχική πράξη κ.λ.π. ή για οποιαδήποτε πληροφορία σε σχέση με τις δημόσιες υπηρεσίες (προσλήψεις εισιτήρια κοινωνικού τουρισμού κ.λ.π.) πρέπει να πάνε στο Δήμο ή στο ΚΕΠ που βρίσκεται στο ίδιο ακριβώς κτίριο.
Μπορούμε να βελτιώσουμε τις παρεχόμενες υπηρεσίες και να τις προσφέρουμε στον τόπο του κάθε πολίτη.
Είναι για παράδειγμα εύκολο και ανέξοδο να λειτουργεί το ΚΕΠ σε τρία ή και τέσσερα ταυτόχρονα χωριά, αντί να είναι στο κτίριο του δήμου μόνο.
Είναι επίσης εύκολο και ανέξοδο να ζητάει κάποιος τηλεφωνικά από το δήμο ότι χρειαστεί και να παίρνει απάντηση μέσα από την ιστοσελίδα του δήμου (υπάρχει;) ή αν πρόκειται για δικαιολογητικό να το παραλαμβάνει το μεσημέρι, το απόγευμα ή την άλλη μέρα από το γραφείο του ΚΕΠ στο χωριό του.
Η οργάνωση υπηρεσίας Πρόνοιας με κοινωνικό λειτουργό και εθελοντές για να συμπαρίσταται σε ανήμπορους συμπολίτες μας δεν είναι κάτι το ανέφικτο.
Για την βελτίωση της άθλιας πρωτοβάθμιας περίθαλψης χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια από δήμο και πολίτες μαζί ώστε να βελτιώσουμε την υπάρχουσα κατάσταση.


Τι λέτε εσείς για όλα αυτά;
Είναι δυνατόν να βελτιώσουμε την ποιότητα ζωής στο Δήμο Αγίου Αθανασίου;

Όμηρος

6 σχόλια :

  1. Αγαπητέ φίλε Όμηρε,
    Η Εξυπηρέτηση Πολιτών και ο Δήμος Αγίου Αθανασίου δεν είναι συνυφασμένοι όροι.
    Από τις απαρχαιωμένες και γραφειοκρατικές διαδικασίες λειτουργίας του Δήμου μας, έως την πιστοποιημένη ποιοτικά λειτουργία απέχει πολύ!

    Από την πιο απλή διαδικασία αποπληρωμής του λογαριασμού Ύδρευσης, (http://dimosagiou.blogspot.com/2009/03/blog-post_11.html) που αναγκάζεται ο πολίτης του Ξηροχωρίου, Μεσήμβριας κπλ. να μετακινείται στην έδρα του Δήμου, έχει δεν έχει την διάθεση, χρόνο, αντοχή (για τις μεγαλύτερες ηλικίες), αντί ένας ταμίας μια φορά την εβδομάδα για 2-3 ώρες σε κάθε χωριό να καλύπτει τις ανάγκες των πληρωμών, έως την πιο σύνθετη διαδικασία του e-Δήμου, η εξυπηρέτηση του πολίτη θέλει πολύ αγώνα και διάθεση να βελτιωθεί στον Δήμο μας.
    Μα τι να λέμε όμως για Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση, σε όλη την Ευρώπη, εδώ και πολλά χρόνια, (ακόμα και σε χώρες πρώην ανατολικές) οι Δήμοι εξυπηρετούν τον πολίτη στο σπίτι του με την έκδοση πιστοποιητικών στον εκτυπωτή του σπιτιού τους. Στον Δήμο μας ο κάτοικος του Ξηροχωρίου για παράδειγμα πρέπει να κάνει 10 Km από το χωριό του στο ΚΕΠ και 10 Km να γυρίσει πίσω, να φάει και κανένα δίωρο.
    Για ποια e-εξυπηρέτηση όμως μιλάμε, εδώ ο Δήμος ούτε σελίδα στο Ίντερνετ δεν έχει :) ...
    Και κουβέντα να μη γίνει για Internet Wi-Fi hotpoint στο Δήμο μας, και φυσικά τίποτα για WiMAX (http://el.wikipedia.org/wiki/WiMAX).
    Η εξυπηρέτηση πρέπει να αρχίσει από απλά καθημερινά προβλήματα που ζητούν την λύση τους Κύριε Δήμαρχε, και αν δεν μπορείτε εσείς και οι εκλεγμένοι σύμβουλοί σας, προσλάβετε ικανούς συμβούλους να σας βοηθήσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όνειρα όνειρα όνειρα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι πολλά πράγματα που μπορούν να γίνουν σχετικά ανέξοδα ή με χαμηλό κόστος και που μπορούν να βελτιώσουν την ποιότητα ζωής μας στον Δήμο. Οι προτάσεις του φίλου είναι πολύ ρεαλιστικές. Aναρωτιέμαι χωρίς καμία σκοπιμότητα αλλά με βάση την απόλυτη πραγματικότητα που ισχύει στα χωριά μας, τί θετικό εχει γίνει την τελευταία δεκαετία μετά την συγκρότηση του ενιαίου Δήμου; Είναι η ίδια ηγεσία τόσα χρόνια ή κανω λάθος; Μήπως έχει κλείσει καμιά λακούβα στους δρόμους μας; έχει μπεί καθόλου πράσινο; Χώροι άθλησης; Συγκοινωνία; Και ας αφήσω τις υποδομές που θεωρούνται "ακριβές". Εδώ μια ιστοσελίδα δεν έχει κάνει ο Δήμος 10 χρόνια! Στοιχειώδη πράγματα που θεωρούνται δεδομένα σε άλλες χώρες. Αντιθέτως διαβαζουμε οτι μας χρεώνουν υπέρογκα ποσά για το νερό, δημοτικά τέλη κλπ. Βάλε κομματοκρατία και εξυπηρέτηση ημετέρων. Πράγματα που αποτελούν κοινό μυστικό μεταξύ των δημοτών αλλά κανείς δεν αντιδρα! Αντίθετα εκλέγουμε τόσα χρόνια τους ίδιους άβουλους ανθρώπους που είναι φώς φανάρι οτι δεν έχουν ιδέα για το τι πρέπει να κάνουν για μας, χωρίς καμια φαντασία και καμιά όρεξη για δουλειά. Γιατί λίγη φαντασία θέλει και δουλειά, ειδικά για προτάσεις όπως αυτές του Όμηρου. Στην δουλειά μου όποιος δεν έχει όρεξη και δεν δουλεύει φεύγει όχι σε 4 χρόνια αλλά την επομένη. Εμείς κρατάμε αυτούς που δεν κάναν τίποτα 10 χρόνια! Νομίζω πως θα έπρεπε να είμαστε λίγο πιο απαιτητικοί με τους εαυτούς μας...

    Γιάννης
    jmkeynes3@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η αντίθετη άποψη είναι θεμιτή και πολλές φορές επιδιωκόμενη, αλλά υβριστικά και κακοήθη σχόλια θα διαγράφονται άμεσα.
    Διατηρούμε αρχείο διαγραμμένων σχολίων που είναι στην διάθεση οποιουδήποτε το ζητήσει επώνυμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. θα έπρεπε όπως σωστά αναφέρατε να υπάρχουν υπάλληλοι που θα εξυπηρετούν τα χωριά και όχι να είναι όλοι στα γραφεία τους μαζεμένοι στον ίδιο χώρο. Το Ξηροχώρι μας που αναφέρατε είναι όντως το πιο απομακρυσμένο και αδικημένο από τον Δήμο χωρίς καμία μέριμνα και με ελάχιστη έως μηδενική συμμετοχή αυτού του ΔΔ στα διάφορα προγράμματα πχ Θησέας

    ΑπάντησηΔιαγραφή

- Παρακαλώ να είστε Κόσμιοι και Πολιτισμένοι στα σχόλιά σας σύμφωνα και με το ύφος και το στυλ του blog
- Ένα όνομα (ή ψευδώνυμο) θα βοηθούσε πολύ στον διάλογο.
- Υβριστικά ή συκοφαντικά σχόλια θα διαγράφονται και αντίγραφά τους είναι στην διάθεση οποιουδήποτε τα ζητήσει επώνυμα.

Δείτε επίσεις:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...