Τρίτη 12 Οκτωβρίου 2010

ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΑΡΧΩΝ ΤΟΥ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΥ "ΚΙΝΗΣΗ ΑΛΛΑΓΗΣ"

Μηντσιούδης Μαυρουδής
Υποψήφιος Δήμαρχος
Δήμου Χαλκηδόνας


Βρισκόμαστε σήμερα εδώ στο ξεκίνημα μιας εργώδους προσπάθειας, ενός «ΤΑΞΙΔΙΟΥ» το τέλος του οποίου ελπίζω να μας δικαιώσει στον στόχο μας που δεν είναι άλλος από την ριζική αναμόρφωση του νέου Δήμου μας (Χαλκηδόνας).
 Αυτές οι εκλογές γίνονται σ’ ένα νέο περιβάλλον.
Απ’ τη μια ο «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ», ο νέος νόμος που καθιστά το Δήμο μας τριπλάσιο σε μέγεθος πληθυσμιακά και εκτατικά.
Απ’ την άλλη η δύσκολη οικονομικά συγκυρία που αντιμετωπίζει η χώρα η οποία συγκλονίζει την κοινωνία και ωθεί σε βίαιες και γρήγορες αλλαγές σε κάθε τομέα της ζωής μας.
Ο αντίκτυπος των αλλαγών θα επηρεάσει και την Τοπική Αυτοδιοίκηση.

Φιλοδοξία μας είναι να τ’ αλλάξουμε όλα!!!!

Να φύγουμε από αυτήν την νοσηρή κατάσταση. Να πολεμήσουμε εμπεδωμένες νοοτροπίες, συνήθειες που καθηλώνουν την εξέλιξη και την πρόοδο.
Αυτό το μίζερο περιβάλλον ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ.

ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΑΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ - ΕΙΝΑΙ ΔΕΣΜΕΥΣΗ.

Έμφαση θα δώσουμε στην διαφανή λειτουργία του νέου Δήμου. Τίποτα δεν θα γίνεται κρυφά και παρασκηνιακά. Η σωστή διαχείριση των πόρων που προέρχονται από το υστέρημα του Δημότη, η αξιοποίηση και η διεύρυνση των δυνατοτήτων να χρηματοδοτεί ο Δήμος τη λειτουργία του, θα είναι συνεχής.

Συνεχές μέλημά μας, επίσης αποτελεί η ΑΝΑΠΤΥΞΗ της τοπικής κοινωνίας, δομημένη στα πρότυπα των μεγάλων Μητροπολιτικών Δήμων. Η Τοπική Αυτοδιοίκηση πρέπει να είναι ο ευέλικτος φορέας που βρίσκεται σε άμεση επαφή με τον πολίτη και έχει τη δυνατότητα δημιουργίας αξιόπιστων, σύγχρονων προγραμμάτων εστιασμένων στην τεχνολογία που θα οδηγήσουν σε ένα ισχυρό πλαίσιο ανάπτυξης του νέου μας Δήμου.

Νιώθουμε την ανάγκη να εκφραστεί επιτέλους αυτό που όλοι μας καθημερινά επιζητούμε:
- Μια τοπική διοίκηση βασισμένη στη βελτίωση της ποιότητας ζωή.
- Μια διοίκηση που να εκφράζεται με δύναμη και διαφάνεια.
- Αρωγό των νέων, των νέων που είναι το ΜΕΛΛΟΝ αυτού του τόπου.
- Στήριγμα των ανέργων γυναικών, των εργαζομένων μητέρων, των μονογονεϊκών οικογενειών.

- Μια διοίκηση κοινωνικής μέριμνας και προστασίας των ατόμων που χρειάζονται τη βοήθειά μας

- Στήριγμα των Αγροτών και των Επαγγελματιών,
- ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ ΜΑΣ.


ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ
· Δίνουμε προτεραιότητα στη συμπληρωματικότητα των ρόλων και στην ποικιλία των ιδεών. Σημασία έχει η διαφορά, η σύνθεση που μπορεί να προκύψει από τις διαφορετικές διαδρομές και τις διαφορετικές κοινωνικές εμπειρίες. Άλλωστε , η σφαιρική ανάγνωση της καθημερινότητας μπορεί να προέλθει όταν αθροίζονται, κάτω από τον ίδιο σκοπό, διαφορετικές ειδικότητες και διαφορετικές γνώσεις και εμπειρίες.

· Επιπρόσθετη προτεραιότητά μας αποτελεί η αποτελεσματικότητα στην παραγωγή έργου, που προκύπτει μόνον όταν συνεργάζεται το ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ και ΙΚΑΝΟ, με το ΕΜΠΕΙΡΟ και ΚΑΤΑΞΙΩΜΕΝΟ. Η ανανέωση και η αλλαγή (λέξεις παλιές αλλά σημαντικές) πρέπει να γίνονται με σοβαρότητα και ουσία και όχι ως σύνθημα γενικό και αόριστο.

Η επιλογή του ονόματος του συνδυασμού μας, προτρέπει σε αλλαγή, ΑΛΛΑΓΗ σε παλιά πρόσωπα – νοοτροπίες και ξεπερασμένων μοντέλων διοίκησης.

Αλλά πρωτίστως σε ΑΛΛΑΓΗ όλων μας

ΚΑΙ εννοώ ότι στο ξεκίνημα, στη ΓΕΝΝΗΣΗ αυτού του καινούριου για τον τόπο μας πρέπει πρώτα ΕΜΕΙΣ να ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ,

ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ νοοτροπία, συμπεριφορά γιατί ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ θα βοηθήσουμε ΟΛΟΙ στην επιτυχία αυτού του ΜΕΓΑΛΟΥ ΕΓΧΕΙΡΗΜΑΤΟΣ του Καλλικράτη και την ΑΝΑΠΤΥΞΗ αυτού του τόπου


ΣΤΟΧΟΙ

Βασικός μας στόχος αποτελεί η ΑΝΑΠΤΥΞΗ στους τομείς:

1) Της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ, βασισμένη στην εύκολη και γρήγορη πρόσβαση στο διαδίκτυο ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ, στην παροχή υπηρεσιών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και στην ψηφιοποίηση.

2) Της ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ,

3) Του ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, με την οργανωμένη ανακύκλωση και την δημιουργία νέων και σύγχρονων χώρων αναψυχής και πρασίνου.

4) Του ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΥ, με την παρότρυνση των πολιτών για συμμετοχή σε εθελοντικές ομάδες εργασίας.

5) Της ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ, με την αποτελεσματική και ρηξικέλευθη πρότασή μας για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού χάους στο Δήμο μας με αντικειμενικό σκοπό την βελτίωση της ποιότητας ζωής των συνδημοτών μας.

ΑΠΩΤΕΡΟΣ ΜΑΣ ΣΤΟΧΟΣ είναι να «ΑΠΟΓΕΙΩΣΟΥΜΕ» τον Δήμο μας και να του δώσουμε την δυνατότητα να βρίσκεται στην πρωτοπορία των εξελίξεων, τόσο στον τομέα της οικονομίας όσο και σ’ αυτούς του Πολιτισμού, της Γνώσης και της Καινοτομίας. Η ιστορία μας, η φυσιογνωμία του νέου μας Δήμου και ο δυναμισμός του ανθρώπινου δυναμικού μας, το επιβάλλουν.

Πρέπει να επενδύσουμε στο ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ αυτού του τόπου, ίσως την ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ.

ΣΗΜΕΡΑ, δίνοντας το ΣΤΙΓΜΑ της προεκλογικής μου εκστρατείας, θα ήθελα να εκφράσω την ΠΛΗΡΗ ΑΝΤΙΘΕΣΗ μου στην προκλητική και αλόγιστη σπατάλη του χρήματος, σε μια τόσο δύσκολη για όλους μας, οικονομική συγκυρία. Δεν είναι ο έτοιμος πλούτος που θα φέρει την έξοδο από το τέλμα στο οποίο έχουμε περιέλθει, αλλά η σωστή διαχείριση των οικονομικών, ο επαναπροσδιορισμός των στόχων, η μεθοδική επίτευξή τους,
και αυτό μπορώ να το εγγυηθώ !!!!

Θα ήθελα να πω ότι εδώ σήμερα, απέναντί σας, ΠΡΟΣΥΠΟΓΡΑΦΩ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΜΑΣ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ!!

Πρέπει να προσπεράσουμε λογικές δημοψηφισμάτων για το ένα ή άλλο μήνυμα που βολεύουν κόμματα ή παράγοντες και πολιτικά συμφέροντα,

Είναι κάτι που ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ να κάνουμε για ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΜΜΑ, ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΧΡΩΜΑ

Ούτε για το ΠΡΑΣΙΝΟ, ούτε για το ΓΑΛΑΖΙΟ, ούτε για το ΚΟΚΚΙΝΟ, ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΧΡΩΜΑ,


Πρέπει να δούμε ξεκάθαρα για το συμφέρον αυτού του τόπου, του νέου μας Δήμου,
Ποιος είναι αυτός που μαζί με τους συνεργάτες του :

· ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ να δώσει ΑΝΑΠΤΥΞΗ σ’ αυτό το Δήμο,

· ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ που μπορεί και θέλει να σταθεί ΔΙΠΛΑ σε όλους εσάς,

· ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ και να τους δώσει την πόλη που θέλουν να ζουν,

· Να τους δώσει την βοήθεια που χρειάζονται,

ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ γιατί αυτό χρειάζεται ο τόπος μας

Σε όλους σας είναι γνωστή η ευθύτητα των λόγων μου και η αποτελεσματικότητα των έργων μου!!!

Όπου μου ζητήθηκε έδωσα τη βοήθεια που μπορούσα και θα την ξαναδώσω γιατί είμαι σαν εσάς , είμαι ένας από εσάς και παλεύω με τα ίδια καθημερινά προβλήματα που παλεύετε και εσείς.

Γι’ αυτό νιώθω, πως εσείς είστε η δύναμη μου , εσείς είστε οι πρωταγωνιστές σε αυτήν την εκλογική μάχη.

Εδώ μπροστά σας σήμερα, ΔΗΜΟΣΙΑ, κοιτάζοντάς σας στα μάτια με κάθε ειλικρίνεια απευθύνομαι σε ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ αλλά και σ’ αυτούς που για κάποιο λόγο δεν βρίσκονται σήμερα κοντά μας, ΟΤΙ:

· Πρέπει να δώσουμε ΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΘΕΣΗΣ για το ΚΑΛΟ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΔΗΜΟΥ,

· Είναι κάτι που το χρειάζεται ο τόπος και οι Δημότες του.

· Πιστεύω πως ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΧΘΡΟΣ, παρά μόνο αυτός που βάζει τον εαυτό του εκεί,

· ΠΡΕΠΕΙ να ΠΑΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ,

· ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ Σ’ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ,

Οι πόρτες σ’ αυτήν την προσπάθεια είναι ΑΝΟΙΧΤΕΣ σε όλους, δεν περισσεύει κανείς.

ΕΜΠΡΟΣ ΛΟΙΠΟΝ, ΠΑΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ

ΖΗΤΩ την συμπαράστασή ΟΛΩΝ …………

ΖΗΤΩ τη βοήθειά ΟΛΩΝ……….

ΜΑΖΙ ΝΑ αλλάξουμε το Δήμο……

ΜΑΖΙ ΝΑ νικήσουμε………….


Καλή Δύναμη και καλό μας Αγώνα!!!!

26 σχόλια :

  1. ΕΜΠΡΟΣ ΛΟΙΠΟΝ, ΠΑΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ

    ΖΗΤΩ την συμπαράστασή ΟΛΩΝ …………

    ΖΗΤΩ τη βοήθειά ΟΛΩΝ……….

    ΜΑΖΙ ΝΑ αλλάξουμε το Δήμο……

    ΜΑΖΙ ΝΑ νικήσουμε………….

    ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ Ο ΧΑΤΖΗΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΤΟ 1998 ΑΛΛΑ ΕΣΥ ΠΗΓΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΤΣΟΥΚΝΙΔΑ. ΤΟ ΞΕΧΑΣΕΣ ΜΑΥΡΟΥΔΗ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ξέρω κάποια άτομα από τα ψηφοδέλτια και μόνο αυτά πού ευαγγελίζεται ο Μαυρουδής δεν πρεσβεύουν. Δυστυχώς... Φαυλοκρατία, βόλεμα, ευνοιοκρατία και προσωπικά κίνητρα χαρακτηρίζουν πολλούς από αυτούς. Με τέτοιους ανθρώπους μη λες πολλά λόγια Μαυρουδή γιατί είτε θα φύγεις νύχτα είτε θα ασπρίσουν τα μαλλιά σου σε μία μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν πιστεύεις πως κάποια άτομα δεν πρεσβεύουν τις αρχές που πρεσβεύει ο Μαυρουδής, μπορείς να μην τα ψηφίσεις ...
    Στις Δημοκρατίες ως γνωστόν δεν υπάρχουν αδιέξοδα.
    Στο ψηφοδέλτιό του εκτός από αυτούς που περιγράφεις, υπάρχουν και αξιόλογα στελέχη, επιστήμονες, καταξιωμένοι επαγγελματίες.
    Εξάλλου αν τους ψηφίσουμε, πάλι "αυτούς" θα 'χουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ βλέπω ανθρώπους νέους μορφωμένους και με ανοιχτό μυαλό. Τουλάχιστον για όσους άκουσα. Τα παλιά κομματικά "μαμούθ" πήγαν αλλού. Ελπίζω ο κόσμος να το εκτιμήσει αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ.
    Μπλα μπλα μπλα μπλα. ΜΠΛΑ. ΜΠΛΑ. ΜΠΛΑ. Μπλα μπλα μπλα, μπλα, μπλα, μπλα!

    ΜΠΛΑ: μπλα μπλα μπλα μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα, ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ.

    Μπλα μπλα μπλα; Μπλα; Μπλα;
    -ΜΠΛΑ
    -ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ
    -ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ
    -ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ
    -ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ!!!!!!

    Μπλα μπλα μπλα (μπλα μπλα) μπλα μπλα: Μπλα μπλα μπλα, μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα ΜΠΛΑ:
    ΜΠΛΑ: Μπλα μπλα μπλα.
    ΜΠΛΑ: Μπλα μπλα μπλα μπλα.
    ΜΠΛΑ: Μπλα μπλα (μπλα!)
    ΜΠΑ: Μπλα.


    Μπλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγνώμη, ξέχασα κάτι!
    (συνέχεια από το προηγούμενο σχόλιο)

    ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ

    Μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα, μπλα μπλα μπλα, μπλα.
    1. Μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα
    2.Μπλα μπλα μπλα
    3.Μπλα μπλα και
    4.Μπλα

    ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ!

    Μπλα μπλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να συμπληρώσω στο φίλο: ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μήπως κύριοι ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ " εξ ιδίων κρίνουμε τα αλλότρια"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ
    ΚΑΡΕΚΛΑ ΚΑΡΕΚΛΑ ΚΑΡΕΚΛΑ
    ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ελεος (προς τον διαχειριστή του blog).

    Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν διαγράφετε άμεσα τις ανοησίες τύπου 12/10 6:30μμ ;

    Υπάρχουν αρκετοί επισκέπτες του blog που θεωρούμε χρήσιμα τα κείμενα αλλά και αρκετά σχόλια, στις αποφάσεις που θέλουμε να πάρουμε.

    Το να διατηρείτε ανόητα και απολίτικα σχόλια δεν έχει κανένα νόημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Aνατρίχιασα...
    για όσους δεν καταλαβαίνουν,
    υπάρχει πολύ τριφύλλι να βοσκήσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αγαπητέ μου φίλε έχεις απόλυτο δίκιο, αναγνωρίζουμε και συνυπογράφουμε την αγανάκτησή σου.
    Όταν ξεκινήσαμε το blog και αρχίσαμε να γράφουμε (επώνυμα ή ανώνυμα) βρεθήκαμε πολλές φορές στο δίλημμα της διαγραφής σχολίων.
    Υπήρχαν σχόλια υβριστικά κατά προσώπων και διαγράφονται άμεσα, (διατηρούμε όμως αρχείο διαγραμμένων σχολίων, που επώνυμα και εάν αποδεδειγμένα θίγονται μπορούμε να τα παραδώσουμε). Αποφασίσαμε όμως και θέση μας είναι να μην διαγράφουμε καμία αντίθετη άποψη, καμία διαφωνία πολιτών, ακόμα και τα σχόλια του ανωτέρω, όσο και ανόητα και αν φαίνεται.
    Τα blog τα χαρακτηρίζουν η απόλυτη διαφάνεια, η απόλυτη δημοκρατία. Όποιος (blog) προσπάθησε να φιλτράρει τα σχόλια των αναγνωστών (όσο κακοπροαίρετα και είναι) απέτυχε.
    Θέλουμε να πιστεύουμε η μεγάλη αναγνωσιμότητα που αποκτήσαμε τον ενάμισι χρόνο λειτουργίας του blog οφείλεται: α) στο δυναμικό φιλτράρισμα των αναρτήσεων β) στο μηδενικό φιλτράρισμα και την ελευθερία σχολιασμού.
    Πιστεύουμε πως οι 200 και πλέον καθημερινοί επισκέπτες - αναγνώστες του blog μπαίνουν να διαβάσουν και να σχολιάσουν μια σοβαρή άποψη, μια θέση για τον Δήμο μας.
    Δεν θέλουμε να γεμίσουμε σελίδες με clopy-paste κείμενα, ούτε κακογραμμένα και πρόχειρα post.
    Μέσα στους αναγνώστες μας όμως υπάρχουν 2-3 που μπαίνουν μόνο να εκτονωθούν. Μήπως δεν τους ξέρουμε??? Φαίνεται από την IP τους...
    Είναι κομμάτι (νοσηρό μεν) της κοινωνίας μας που δεν μπορούμε να το εξαλείψουμε.
    Απλά τους αγνοούμε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Συμφωνώ ότι δεν πρέπει να διαγράφεται οποιαδήποτε άποψη. Η λέξη άποψη είναι η λέξη κλειδί.

    Ας θεωρήσουμε ότι κάποιος αναρτά ένα μύνημα που περιέχει απλώς εκατοντάδες τελείες, που το πλήθος τους είναι αντιστρόφως ανάλογο της νοημοσύνης του (ένα παρόμοιο σενάριο με τον ηλίθιο μπλα-μπλα, παραπάνω).

    Ποια χαρακτηριστικά κατατάσσουν ένα τέτοιο μήνυμα στις απόψεις; Κανένα. Η έννοια της άποψης συνδέεται άμεσα με τον λόγο. O ιδιοτυπος διάλογος των blogs προάγει την ανωνυμία, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα καταργήσουμε τον λόγο και τα επιχειρήματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΚΑΙ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗΜΕΝΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΓΡΑΨΟΥΝ ΑΡΚΕΤΑ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΜΑΣ-ΣΑΣ ΕΚΝΕΥΡΙΣΟΥΝ.
    ΑΓΝΟΗΣΤΕ ΤΟΥΣ, ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΠΟΥ ΣΚΕΠΤΟΜΑΣΤΕ
    ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΟΥΜΕ ΤΑΡΑΜΑ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΜΥΑΛΟ (ΒΛΕΠΕ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ) ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ.
    ΤΟ ΜΠΛΟΚ ΑΥΤΟ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟΥ, ΜΕ Ή ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΥΣ.
    Α.Δ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πω πω μυαλόόόόόόόόόόόό......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. http://www.eetaa.gr/ekloges/dk_ekloges.jsp?select_ota=2778

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Θα περίμενε κανείς ένα πιο προσεγμένο κείμενο―διακήρυξη αρχών είναι αυτή!― από τον υποψήφιο και τα άτομα που φιλοδοξούν να διοικήσουν ένα Δήμο 40.000 κατοίκων.
    ΠΡΟΣΟΧΗ: Αυτό δεν είναι μια σφαιρική αξιολόγηση για τον υποψήφιο δήμαρχο που έτσι κι αλλιώς είναι άγνωστος έξω από τα Κουφάλια. Είναι μια αξιολόγηση ΜΟΝΟ του ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ γραπτού κειμένου. Τα γραπτά κείμενα όμως, είναι ο καθρέφτης της σκέψης...
    Όποιος πάντως έχει υπομονή και γερά νεύρα ας διαβάσει τη συνέχεια.

    Αντέγραψα όλο τα κείμενο του υποψήφιου που αναρτήθηκε στο μπλογκ. Μέσα στις παρενθέσεις σχολιάζω.
    Έχουμε και λέμε λοιπόν:

    Βρισκόμαστε σήμερα εδώ στο ξεκίνημα μιας εργώδους προσπάθειας, (μα, αφού είσαι στο ξεκίνημα της προσπάθειας. Δεν δικαιούσαι να την χαρακτηρίσεις ως “εργώδη”!) ενός «ΤΑΞΙΔΙΟΥ» το τέλος του οποίου ελπίζω να μας δικαιώσει στον στόχο μας που δεν είναι άλλος από την ριζική αναμόρφωση του νέου Δήμου μας (Χαλκηδόνας)(Αφού ο Δήμος είναι νέος, δεν υφίσταται. Τι και πώς θα αναμορφωθεί;)
    Αυτές οι εκλογές γίνονται σ’ ένα νέο περιβάλλον.
    Απ’ τη μια ο «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ», ο νέος νόμος που καθιστά το Δήμο μας τριπλάσιο σε μέγεθος πληθυσμιακά και εκτατικά. (Γιατί δε λές εδαφικά; Το “εκτατικά” είναι αδόκιμο εδώ)
    Απ’ την άλλη η δύσκολη οικονομικά συγκυρία που αντιμετωπίζει η χώρα η οποία συγκλονίζει την κοινωνία και ωθεί σε βίαιες και γρήγορες αλλαγές (Δεν έχεις να πεις τίποτα άλλο για αυτές τις “αλλαγές”; Είναι μονάχα γρήγορες κι ας είναι βίαιες;)σε κάθε τομέα της ζωής μας.
    Ο αντίκτυπος των αλλαγών θα επηρεάσει και την Τοπική Αυτοδιοίκηση.
    Φιλοδοξία μας είναι να τ’ αλλάξουμε όλα!!!! (Άσχετο με τα προηγούμενα!)

    Να φύγουμε από αυτήν την νοσηρή κατάσταση. Να πολεμήσουμε εμπεδωμένες νοοτροπίες, συνήθειες που καθηλώνουν την εξέλιξη και την πρόοδο.
    Αυτό το μίζερο περιβάλλον ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ.

    ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΑΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ - ΕΙΝΑΙ ΔΕΣΜΕΥΣΗ. (Ήθελες να πετάξεις τη φράση “είναι δέσμευση” και την πέταξες έτσι στο άσχετο!)

    Έμφαση θα δώσουμε στην διαφανή λειτουργία του νέου Δήμου. Τίποτα δεν θα γίνεται κρυφά και παρασκηνιακά. (Αυτό έλειπε!)Η σωστή διαχείριση των πόρων που προέρχονται από το υστέρημα του Δημότη, η αξιοποίηση και η διεύρυνση των δυνατοτήτων να χρηματοδοτεί ο Δήμος τη λειτουργία του, θα είναι συνεχής. (Αυτό πάλι τι σημαίνει; Ότι θα βρείτε νέους τρόπους να μας χαρατσώσετε;)

    Συνεχές μέλημά μας, επίσης αποτελεί η ΑΝΑΠΤΥΞΗ της τοπικής κοινωνίας, δομημένη στα πρότυπα των μεγάλων Μητροπολιτικών Δήμων. (Δηλαδή θα γίνουμε σαν την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη; Να λείπει το βύσσινο!) Η Τοπική Αυτοδιοίκηση πρέπει να είναι ο ευέλικτος φορέας που βρίσκεται σε άμεση επαφή με τον πολίτη (δηλαδή για να είναι κάποιος φορέας σε επαφή με τον πολίτη, πρέπει να είναι ευέλικτος;)και έχει τη δυνατότητα δημιουργίας αξιόπιστων, σύγχρονων προγραμμάτων (τι προγραμμάτων;)εστιασμένων στην τεχνολογία (μήπως θες να πεις βασισμένων;)που θα οδηγήσουν σε ένα ισχυρό πλαίσιο ανάπτυξης του νέου μας Δήμου.(Γιατί γενική πτώση;)

    Νιώθουμε την ανάγκη να εκφραστεί επιτέλους αυτό που όλοι μας καθημερινά επιζητούμε:
    - Μια τοπική διοίκηση βασισμένη στη βελτίωση της ποιότητας ζωή. (λάθος διατύπωση!)
    - Μια διοίκηση που να εκφράζεται με δύναμη και διαφάνεια.(τι σχέση έχει η δύναμη με τη διαφάνεια;)
    - Αρωγό των νέων, των νέων που είναι το ΜΕΛΛΟΝ αυτού του τόπου. (Να αποφεύγεις τις κοινοτοπίες! Παρακάτω μιλάς για ....“καινοτομίες”!)
    - Στήριγμα των ανέργων γυναικών,(άνεργων γυναικών είναι το σωστό!) των εργαζομένων (το ίδιο λάθος) μητέρων, των μονογονεϊκών οικογενειών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμε 12:32, σε παρακαλώ μην κακοποιείς τα Ελληνικά, στην προσπάθεια σου να αντιπολιτευτείς το παραπάνω κείμενο. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου ότι πρέπει να προσέχουμε τι γράφουμε. Αυτό ισχύει πρώτα απ'όλα για τους 'θεματοφύλακες' της γλώσσας μας, σαν και του λόγου σου, όπως παρουσιάζεσαι.

    Αλλά σε παρακαλώ μην βγάζεις τα ματάκια μας με σχόλια όπως "δεν δικαιούσαι να χαρακτηρίζεις την προσπάθεια ως εργώδη". Όχι μόνο δεν γνωρίζεις την σημασία της λέξης, αλλά επιπλέον απαγορεύεις την χρήση της στο κείμενο! Αν θες να μάθεις την σημασία της, σε παραπέμπω εδώ:
    http://www.greek-language.gr/greekLang/modern_greek/tools/lexica/triantafyllides/search.html?lq=%CE%B5%CF%81%CE%B3%CF%8E%CE%B4%CE%B7%CF%82&dq=

    Και μετά η λογοτεχνική κριτική ελλείψει αντικειμένου, μετατρέπεται σε παράθεση γενικόλογων ασυνάρτητων σχολίων, όπως "τι σχέση έχει η δύναμη με τη διαφάνεια" (αντί να προσέξεις π.χ. την παράλειψη του τελικού 'ν', αν είχες να πεις κάτι) ή "θα μας χαρατσώσετε δηλαδή;". Ευτυχώς πέτυχες τους τόνους στο τέλος, όπως θα έκανε όμως και η μικρή ανηψιά μου.

    Ειλικρινά, βρήκες ένα πολύ ωραίο θέμα αλλά το χειρίστηκες σαν μαθητής Α' Λυκείου και κυρίως με εμπάθεια και όχι με χιούμορ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ
    • Δίνουμε προτεραιότητα στη συμπληρωματικότητα των ρόλων και στην ποικιλία των ιδεών. (γιατί αυτό χαρακτηρίζεται ως “προτεραιότητα”, δεν μπορώ να το καταλάβω!)Σημασία έχει η διαφορά, η σύνθεση που μπορεί να προκύψει από τις διαφορετικές διαδρομές και τις διαφορετικές κοινωνικές εμπειρίες. (Όχι από τις διαφορετικές απόψεις, ιδεολογίες κτλ;) Άλλωστε , η σφαιρική ανάγνωση της καθημερινότητας (δε φτάνει μόνο η ανάγνωση!)μπορεί να προέλθει όταν αθροίζονται, κάτω από τον ίδιο σκοπό, διαφορετικές ειδικότητες και διαφορετικές γνώσεις και εμπειρίες. (Αποκλείονται βλέπω πάλι οι διαφορετικές απόψεις και αντιλήψεις!)

    • Επιπρόσθετη προτεραιότητά μας αποτελεί η αποτελεσματικότητα στην παραγωγή έργου, που προκύπτει μόνον όταν συνεργάζεται το ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ και ΙΚΑΝΟ, με το ΕΜΠΕΙΡΟ και ΚΑΤΑΞΙΩΜΕΝΟ. Η ανανέωση και η αλλαγή (λέξεις παλιές αλλά σημαντικές) (Πόσο παλιές; Μήπως υπονοείς ότι εμφανίστηκαν για πρώτη φορά ως λέξεις το 1981;)πρέπει να γίνονται με σοβαρότητα και ουσία και όχι ως σύνθημα γενικό και αόριστο. (Όπως κάνουν μερικοί μερικοί. Ονόματα δε λέμε!)

    Η επιλογή του ονόματος του συνδυασμού μας, προτρέπει σε αλλαγή, ΑΛΛΑΓΗ σε παλιά πρόσωπα – νοοτροπίες και ξεπερασμένων μοντέλων διοίκησης.(Καλά εσύ θα μας τρελάνεις! Τη μια χρησιμοποιείς αιτιατική και την άλλη γενική πτώση!)

    Αλλά πρωτίστως σε ΑΛΛΑΓΗ όλων μας (Έχουμε και αυτοκριτική!)

    ΚΑΙ εννοώ ότι στο ξεκίνημα, στη ΓΕΝΝΗΣΗ αυτού του καινούριου για τον τόπο μας πρέπει πρώτα ΕΜΕΙΣ να ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ,

    ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ νοοτροπία, συμπεριφορά (βάλε κόμμα) γιατί ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ θα βοηθήσουμε ΟΛΟΙ στην επιτυχία αυτού του ΜΕΓΑΛΟΥ ΕΓΧΕΙΡΗΜΑΤΟΣ του Καλλικράτη και την ΑΝΑΠΤΥΞΗ αυτού του τόπου (Και γιατί να βοηθήσουμε; Δεν μας είπες, γιατί είναι καλός ο Καλλικράτης.)


    ΣΤΟΧΟΙ

    Βασικός μας στόχος αποτελεί η ΑΝΑΠΤΥΞΗ στους τομείς:

    1) Της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ, βασισμένη στην εύκολη και γρήγορη πρόσβαση στο διαδίκτυο ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ,(Κι άμα κάποιος δε θέλει;) στην παροχή υπηρεσιών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης (πρώτη φορά ακούω για παροχή υπηρεσιών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης)και στην ψηφιοποίηση. (Δηλαδή αυτός είναι ο πρώτος σου στόχος; Να μπαίνουμε ούλοι στο ίντερνετ;)

    2) Της ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ, (έτσι, σκέτο;)

    3) Του ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, με την οργανωμένη ανακύκλωση και την δημιουργία νέων και σύγχρονων χώρων αναψυχής και πρασίνου. (Και για τα ρυπογόνα εργοστάσια, τη διάθεση των αποβλήτων τους, την αλόγιστη χρήση φυτοφαρμάκων, τα παράνομα αμμωρυχεία, δε θα πεις τίποτα;)

    4) Του ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΥ, με την παρότρυνση των πολιτών για συμμετοχή σε εθελοντικές ομάδες εργασίας.(Μήπως θα μας φτιάξεις και τίποτα στρατόπεδα συγκέντρωσης; Έχω αρχίσει πλέον να φοβάμαι.)

    5) Της ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ, με την αποτελεσματική και ρηξικέλευθη πρότασή μας για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού χάους (ε, καλά, μην τρελαθούμε κιόλας!) στο Δήμο μας με αντικειμενικό σκοπό (γιατί; Θα μπορούσε να ήταν και υποκειμενικός;)την βελτίωση της ποιότητας ζωής των συνδημοτών μας. (Η χωροταξία έχει σχέση μόνο με το κυκλοφοριακό πρόβλημα;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Το προηγούμενο, όπως και αυτό που ακολουθεί, είναι συνέχεια από τα σχόλια μου πάνω στη διακήρυξη αρχών τοω υποψήφιου δημάρχου Μ. Μηντσιούδη. (Τα στέλνω σε ...δόσεις, γιατί ολόκληρο το κείμενο δεν χωράει)

    ΑΠΩΤΕΡΟΣ ΜΑΣ ΣΤΟΧΟΣ είναι να «ΑΠΟΓΕΙΩΣΟΥΜΕ» τον Δήμο μας και να του δώσουμε την δυνατότητα να βρίσκεται στην πρωτοπορία των εξελίξεων, (μάλλον στον ...αέρα θα βρίσκεται!) τόσο στον τομέα της οικονομίας όσο και σ’ αυτούς του Πολιτισμού, της Γνώσης (θα γίνει κανένα Πανεπιστήμιο;) και της Καινοτομίας.(Θα δημιουργηθεί κάποιο Κέντρο Ερευνών;) Η ιστορία μας, η φυσιογνωμία του νέου μας Δήμου (ακόμα δεν έχει διαμορφωθεί, μην το ξεχνάς!)και ο δυναμισμός του ανθρώπινου δυναμικού μας, το επιβάλλουν. (Τι επιβάλλουν; Α ναι, ξέχασα! Να “απογειώσουμε” το Δήμο μας!)

    Πρέπει να επενδύσουμε στο ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ αυτού του τόπου, ίσως την ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ. (Δηλαδή μας βλέπεις σαν επένδυση;)

    ΣΗΜΕΡΑ, δίνοντας το ΣΤΙΓΜΑ (δεν ταιριάζει αυτή η λέξη)της προεκλογικής μου εκστρατείας, θα ήθελα να εκφράσω την ΠΛΗΡΗ ΑΝΤΙΘΕΣΗ μου στην προκλητική και αλόγιστη σπατάλη του χρήματος,(για ποιον μιλάς;) σε μια τόσο δύσκολη για όλους μας, οικονομική συγκυρία. Δεν είναι ο έτοιμος πλούτος που θα φέρει την έξοδο από το τέλμα στο οποίο έχουμε περιέλθει,(τι θες να πεις; Ότι φταίμε όλοι; Μήπως ΚΑΠΟΙΟΙ μάς έφεραν σε αυτό το τέλμα;) αλλά η σωστή διαχείριση των οικονομικών, ο επαναπροσδιορισμός των στόχων, η μεθοδική επίτευξή τους,
    και αυτό μπορώ να το εγγυηθώ !!!! (Μπαφιάσατε; Κι εγώ το ίδιο!)

    Θα ήθελα να πω ότι εδώ σήμερα, απέναντί σας, ΠΡΟΣΥΠΟΓΡΑΦΩ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΜΑΣ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ!! (Μα, για να είναι το συμβόλαιό μας Κοινωνικό, πρέπει να το υπογράψουν και τα δύο μέρη!)

    Πρέπει να προσπεράσουμε λογικές δημοψηφισμάτων για το ένα ή άλλο μήνυμα που βολεύουν κόμματα ή παράγοντες και πολιτικά συμφέροντα,

    Είναι κάτι που ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ να κάνουμε για ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΜΜΑ, ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΧΡΩΜΑ

    Ούτε για το ΠΡΑΣΙΝΟ, ούτε για το ΓΑΛΑΖΙΟ, ούτε για το ΚΟΚΚΙΝΟ, ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΧΡΩΜΑ, (τι εννοείς; Πάντως πρόσεχε να μη βάζεις κόμμα μπροστά από το ούτε)


    Πρέπει να δούμε ξεκάθαρα για το συμφέρον αυτού του τόπου, του νέου μας Δήμου,
    Ποιος είναι αυτός που μαζί με τους συνεργάτες του :

    • ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ να δώσει ΑΝΑΠΤΥΞΗ σ’ αυτό το Δήμο,

    • ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ που μπορεί και θέλει να σταθεί ΔΙΠΛΑ σε όλους εσάς,

    • ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ και να τους δώσει την πόλη που θέλουν να ζουν,

    • Να τους δώσει την βοήθεια που χρειάζονται,(τις 2 τελευταίες κουκκίδες τι τις ήθελες;)

    ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ γιατί αυτό χρειάζεται ο τόπος μας (για ποιο μήνυμα μιλάς;)

    Σε όλους σας είναι γνωστή η ευθύτητα των λόγων μου και η αποτελεσματικότητα των έργων μου!!!(δεν μας είναι μεν γνωστά αυτά, αλλά, αφού το λες, δεν έχουμε και καμία διάθεση να σε αμφισβητήσουμε)

    Όπου μου ζητήθηκε έδωσα τη βοήθεια που μπορούσα και θα την ξαναδώσω γιατί είμαι σαν εσάς , είμαι ένας από εσάς και παλεύω με τα ίδια καθημερινά προβλήματα που παλεύετε και εσείς. (να ΄ταν μόνο τα καθημερινά προβλήματα καημένε! Έχει και πολύ χειρότερα!)

    Γι’ αυτό νιώθω, πως εσείς είστε η δύναμη μου , εσείς είστε οι πρωταγωνιστές σε αυτήν την εκλογική μάχη. (Ευχαριστούμε πολύ! Αυτό είναι που επιθυμούμε διακαώς: να είμαστε οι πρωταγωνιστές σε αυτήν την εκλογική μάχη!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κλείνω με ένα τελευταίο σχόλιο, που είναι και συμβουλή προς τον υποψήφιο:

    Προσοχή στο Γραπτό Λόγο. Όχι γιατί “τα γραπτά μένουν”, αλλά γιατί, όπως σου είπα και στην αρχή, ο Γραπτός Λόγος είναι ο καθρέφτης της σκέψης και του μυαλού!
    Εύχομαι ειλικρινά, καλή επιτυχία στον αγώνα σας!

    Δημότης του Δήμου Νέας Χαλκηδόνας, που όμως δεν υπάρχει ακόμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Οι υποψήφιοι πάντως είναι μια από τα ίδια.
    Πού είναι η ανανέωση;
    Βουλώσαμε τρύπες μόνο μετά από
    πολλά παρακάλια με λίγα αξιόλογα
    άτομα. Ο μηχανισμός όμως στηρίζει τους
    ίδιους και τους ίδιους.
    Το ψηφοδέλτιο δε μού λέει τίποτα
    από όσα αναφέρει στη διακήρυξή του ο Μαυρουδής.
    Μα με τους υποψήφιους τού 2006
    και τη γνωστή κομματοκρατία
    θα "αλλάξει" το δήμο;;;
    Υποψήφιοι πού το βασικότερο
    προσόν τους στο βιογραφικό τους
    είναι η κομματική τους ταυτότητα.
    Όλοι τους ξέρουμε, να μην αναφερθώ σε ονόματα.
    Και για να μη ξεχνιόμαστε, οι
    πρακτικές τους εξακολουθούν να παραπέμπουν
    στα παλιά καλά χρόνια...
    Αντίστοιχου περιεχομένου σχόλιά μου
    σε άλλο blog (kalanta), σβήστηκαν!!!!!!!
    ΚΑΙ λογοκρισία δηλαδή από τους ΠΑΣΟΚους.
    Και κρίμα γιατί ήθελα να ψηφίσω ένα
    αξιόλογο άτομο πού κατεβαίνει μαζί τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πρέπει να έχει μεγάλο πρόβλημα ο Αραμπατζής, γιατί βάζει λυτούς και δεμένους να κάνουν κριτική επί παντός επιστητού. Ρίχνε λάσπη κι όπου πέσει.

    Ο πρώτος(-η), κλασσικός ημιμαθής, κάνει λογοτεχνική ανάλυση-κριτική χωρίς να νοιάζεται για τις γλωσσικές ανοησίες που γράφει, με την πίστη ότι απευθύνεται σε ουρακοτάγκους αναγνώστες. Τα ματάκια μου έχουν γυρίσει ανάποδα με την ακατάσχετη μπουρδολογία.

    Ο δεύτερος γνωρίζει πλήρως το ψηφοδέλτιο πριν από τον ίδιο τον επικεφαλής και πριν αυτό να έχει κατατεθεί στο δημαρχείο. Και δεν είδε πουθενά ανανέωση (τουλάχιστον στη Γέφυρα οι μέχρι τώρα αλλαγές είναι σαρωτικές, αρκεί να οριστικοποιηθούν).

    Έχουν να ακούσουν πολλά τ'αυτιά μας και να δουν τα ματάκια μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Επίσης, θα ήθελα να κοινοποιήσω στον ανωτέρο γλωσσικό αναλυτή-πανεπιστήμονα, τον παρακάτω σύνδεσμο που περιέχει 2 φωτογραφίες από λογοτεχνική συνεστίαση της πολιτιστικής ομάδας του κου Αραμπατζή:

    http://stoshaker.blogspot.com/2010/10/blog-post_09.html

    Μια φωτογραφία = 1000 λέξεις που δεν επιδέχονται κριτική. Δεν συμφωνείτε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αν δεν το ξέρετε τα ψηφοδέλτια έκλεισαν την Παρασκευή. Επίτρεψέ μου φίλε μου λοιπόν να γνωρίζω πράγματα κι ας μην είμαι τού κόμματος. Έχω φίλους και συγγενείς υποψήφιους με τον Μαυρουδή και μπορώ να έχω πρόσβαση. Και τον ίδιο τον γνωρίζω προσωπικά.
    Μήπως λοιπόν είναι ανανέωση ο ταχυδρόμος και η κα. Νίτσα στα Κουφάλια; Και για τη Γέφυρα που αναφέρεις, επειδή έχω ιδία γνώμη, η ανανέωση που έγινε (μετά από πολλές εσωκομματικές κόντρες) έγινε για να μπουν άτομα με ιδιοτελή κίνητρα ή άτομα που δεν έχουν ούτε καν βασικές σπουδές. Και μην το συνεχίζεις γιατί σού είπα: τα ξέρω από πρώτο χέρι. Και λυπάμαι γιατί θέλω να ψηφίσω τον Μαυρουδή αλλά δε μού πάει το χέρι επειδή ακριβώς είμαι στο περιβάλλον του και βλέπω τι γίνεται (και ασφαλώς δεν πρόκειται να ψηφίσω ούτε Αραμπατζή ούτε Δαϊκούδη. Τους ξέρω και δαύτους). Δυστυχώς ότι και να μας βγει δε βλέπω να πάμε σε κάτι διαφορετικό. Το ίδιο μοντέλο, τα ίδια άτομα, η ίδια νοοτροπία.
    Είχα μια ελπίδα για τον Μαυρουδή και αυτήν καταθέτω. Εύχομαι αν βγει να με διαψεύσει.
    Υποθέτω τέλος ότι ο διαχειριστής τού blog είναι υποψήφιος με τον Μαυρουδή, έτσι; Κάνω λάθος; οπότε συγνώμη για την παρέμβαση αλλά και μπράβο για την ελευθερία που δίνετε στην άποψη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Θα ήθελα να παρέμβω σε πολλά σχόλια (να απαντήσω ή να διαγράψω), να μιλήσω με σκληρή γλώσσα ή να επαινέσω πολλούς ... Πήραμε όμως μια απόφαση δημιουργώντας αυτό το blog να μην διαγράφουμε και να μην απαντάμε σε προκλήσεις που περιμέναμε εξ αρχής ότι θα έχουμε.
    Τα blog είναι αυτονόητο πως πρέπει να υπηρετούν την ελευθερία της έκφρασης και αν επιθυμούν οι πολίτες και ανώνυμα.
    Τώρα για την ποιότητα του ψηφοδελτίου, δεν χρειάζεται να προτρέχουμε, έχει ήδη δημοσιευτεί στην επόμενη ανάρτηση μπορείτε να το δείτε πλήρες.
    http://dimosagiou.blogspot.com/2010/10/blog-post_17.html
    Ούτε το ίδιο "μοντέλο" ούτε τα ίδια "πρόσωπα".
    Τώρα αν η αναφορά σου είναι για το 10-20% των ατόμων ... μπορείς να ψηφίσεις το υπόλοιπο 80-90% που είναι Νέα πρόσωπα.
    Δική σου επιλογή.
    Αν εντόπισες άτομα με "ιδιοτελή κίνητρα" απομόνωσέ τα, μαύρησέ τα ... Μη παίρνει όμως όλους η μπάλα.
    Και για μόρφωση που αναφέρεις ... ναι ... έχεις δίκιο ... κάποιοι ίσως να στερούνται μόρφωσης μήπως όμως έχουν "πλούσια" κοινωνική δράση;;;
    Μήπως είναι "καταξιωμένοι" στις τοπικές τους κοινωνίες;
    Και εν πάση περιπτώσει ... ποιος είναι καταλληλότερος να τοποθετηθεί σε αγροτικά θέματα από ένα εν ενεργεία αγρότη ... (ας είναι και με ελλιπής μόρφωση σύμφωνα με τα δικά σου πρότυπα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή

- Παρακαλώ να είστε Κόσμιοι και Πολιτισμένοι στα σχόλιά σας σύμφωνα και με το ύφος και το στυλ του blog
- Ένα όνομα (ή ψευδώνυμο) θα βοηθούσε πολύ στον διάλογο.
- Υβριστικά ή συκοφαντικά σχόλια θα διαγράφονται και αντίγραφά τους είναι στην διάθεση οποιουδήποτε τα ζητήσει επώνυμα.

Δείτε επίσεις:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...